torsdag, oktober 22, 2009

Orkar inte...

Innan sommaren lär jag ha halva huvudet av gråa hår! Jag orkar inte med min bror längre.. Allt han gör är för att såra.. Han säger "det är inte min mening" och poff så står det saker som sårar på hans blogg... Det kommer inte bli bättre så länge han fortsätter såhär...

"du kan inte se din egen del i det hela"... Jo då... jag vet mycket väl när det drog igång... Rättviks marknad hösten 2008, på söndagen... När det var en viss person som sade "din familj älskar att se när du mår dåligt, de vill bara trycka ner dig"... och det jag skrivit ut här i min blogg är saker som han själv berättat för mig... MEN jag har inte berättat det här för dig och ändå berättar du för familjen och skriver ut det på bloggen!

TACK så förbannat mycket för att du sårar oss.. Det är en sak att det drabbar mig, en annan att Daniel blir drabbad, som ställt upp för Grisen de här åren vi hållt ihop...

Tydligen ska det fortsätta såhär... och då kan jag ju stryka honom från syskonlistan.. 14 augusti 2010 har jag ett annat efternamn.. då kan man inte ens binda oss till att vara syskon... Tydligen ska det vara såhär...

22 år fick vi tillsammans.. Mamma fick jag 25 år med... Vem är nästa som ska försvinna från min närhet? Är det du Sara? Eller Elin kanske, eller pappa som är äldst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar