lördag, oktober 03, 2009

En gång till...

Så har han gjort det igen.. Sårat... och den här gången har han gjort något olagligt... Jag hoppas på en ändring snarast... Att han inte kan visa respekt, jag fattar inte! Vill inte träffa honom igen förrän han har fått tillbaka lite etik och moral!

En annan sak då, Daniel och jag har en myyyysig hemmakväll. Love it! Däremot har jag ont i halsen, tredje dagen idag... Vet att man itne ska träna, men körde pump i morse.. Var så kul.. och självklart var det roligt.. Vad annars? =)

Är sååå trött.. satt och snackade lite på msn under eftermiddagen, jag somnade! hahaha.. Sån är jag! zzzznarrk!

0-0 för Djurgården i fotboll och 4-4 för Djurgården i hockeyn... Ingen höjdardag för Djurgården, men heller inte fjasko.. puh! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar