måndag, oktober 12, 2009

Bakläxa...

Jag har fått bakläxa.. Har fått klagomål över att jag bloggar för lite, så här är jag. .haha..

Dagens stooora nyhet, kyrkan är bokad och präst till bröllopet... 14 augusti 2010 kl. 15.00 är det dags för bröllop! Dagen D då vi två blir man och hustru... Bästa var kommentaren Daniel fick i telefonen "så du är kär och inte bara kåt?" Prästen är klockren!

Var och skulle kolla brudklänning i lördags.. Gick ju rätt åt pipan... Klänningen jag vill ha visste hon inte vilken det var så fick gå bakom och visa på nätet.. sen om jag ville prova den var jag tvungen att beställa den... och beställning = köp.. GLÖM! säger jag... Inte en chans!

Så på lördag blir det att åka och prova på ett annat ställe.. Hittade två potentiella, men en jag föll för lite extra.. =)

Dags för sista ridlektionen ikväll.. Ska bli roligt...

1 kommentar: