söndag, juli 05, 2009

Vila i frid!

Så var jag hemma nu... Himler mår bra och är glad! Lizzie, Shira och Tova däremot springer så fort de ser hoom... Ett monster! HJÄLP!!! Haha.. Men nyss när han smet in i buskarna i sele och koppel var både Lizzie och Tova med och letade.... Sötnosar!

Imorgon blir en till jobbig dag... Ska ringa lite samtal... Inga roliga samtal direkt! Idag mår jag skit... Psykiskt.. tänker, funderar, grubblar.. Jag gjorde ett val men idag ångrar jag mig nästan... Jag kan fortfarande inte smälta att hon inte fick veta!!!

Ikväll är sista kvällen med onyttigheter sen beskedet kom... Har typ bara ätit godis, ostbågar, jordnötsringar och nu ikväll chips och dip... men så har jag typ inte ätit annat heller... Kommer nog vara jobbigt ett tag nu... Men hellre det än att lägga locket på som jag brukar...

något som förstör hela sorgearbetet heter Pia... Hon har klagat och gnällt och varit oförskämd.. Ända sen i fredags... Det gör mig bara så frustrerad och knäckt... HUR KAN HON SÄGA DET HON SÄGER? Jag är inte förtjänt av all elakhet... Men kommer nog bli ett samtal till SOC där jag ska prata... och försöka få umgängesrätt till älskade Sandra...

Det är jobbigt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar