onsdag, juli 22, 2009

Linköping!

Så börjar vår roadtrip börja närma sig sitt slut....

Började i söndags då vi åkte till Hestra (Gnosjö) och Hestravikens Värdshus... Jättefint ställe! Vi trivdes bra i vår lilla stuga... På kvällen drog vi till High Chaparral för att se på deras volleybollturnering/personalfest! Där träffade vi på JERKER! Himla kul kille som man träffar för sällan!

På måndagen blev det en dag på High Chaparral och det var ett regnigt Vilda Västern... Våra regnkläder regnades igenom så fick avsluta med att köpa en poncho! =)

Igår, tisdag, åkte vi till Vimmerby... Himla mysigt samhälle! Men fegisen Johan dök aldrig upp! Som väntat.. haha... Vi traskade runt i Vimmerby, åkte och kollade hur det såg ut i närheten och sen letade vi efter vårt hotell.. och leta fick vi allt göra! Åkte fel och fick ringa.. Så visade det sig att vi hade åkt alldeles rätt. Mitt ute i skogen på grusväg och massa kossor låg det. Lidhems Herrgård! Jag tyckte det var mysigt, men standarden var betydligt lägre!!!! På kvällen begav vi oss till Västervik, dit vill jag flytta!!! Sååå mysigt!

Så idag checkade vi ut och åkte vidare.. Först en dag på Astrid Lindgrens Värld och sen upp till Linköping... Himla fint på ALV..

Nej nu längtar jag hem så ska sova natten och sen styra bilen hemåt... I Viksjö ska min prins hämta mig!!! My love!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar