onsdag, juli 29, 2009

Tar ton...


Känner mig lite låg! Många tankar florerar nu... Många tankar och funderingar, tycken och obehagskänsla.. Det börjar bli verklighet... Det börjar närma sig.. Begravningen ligger en vecka bort, imorgon ska jag till Leksand.. Hela min kropp skriker "VILL INTE", men vad ska man göra? Ignorera och låta det komma upp senare? Nej bättre att ta tjuren vid hornen...

Har lite andra tankar med som florerar.. men så fort jag yttrar mig så är jag elak, idiot, dum i huvudet, störd, sjuk osv.. Det var de snälla orden om mig!

Ja ja, nog om de.. Tankarna och funderingarna får jag prata om med såna som står mig nära.. I det här fallet min älskade Daniel...

Har jobbat idag... Gör riktigt ont i knäna! Aj aj aj... Är nog övervikten som talar.. Men jag jobbar vidare på min diet... 1700 kalorier idag.. Och då mestadels onyttiga kalorier... Men imorgon är det nya tag!

Kan ju säga att i fortsättningen nekar jag alla anonyma kommentarer... Kan ni inte skriva ut namn har ni ingen plats på min sida.. Har du namn och säger elaka saker så kommer det ut... likaså om du har namn och skriver snälla saker! =)

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar