söndag, juli 26, 2009

Helgen har blivit söndag..

Och oj vad fort den gick!!

Har varit en fin helg, en rolig helg och en alldeles underbar helg med min finaste...

I fredags kom Daniels föräldrar, morbror, bror, farbror och fru över hit och käkade.. Hemmagjord potatissallad a´la Daniel och grillat till.. MUMS!! Vi hade jättetrevligt! Måste snart göras om igen...

Igår var vi och kollade vidare på bil och nu är vi överens om vad det blir för underverk.. =) Så i höst/vinter har vi ny bil... Sen åkte vi till Adam och firade hans 30 fyllda år.. Det utvecklade sig till en intressant kväll! Och allt beror på.. Arne Gustavsson, 71 år.. hahaha.. Intressant farbror det där...

Idag har varit en ganska lugn dag.. Daniel drog iväg och golfade med sin golfliga... Jag tog mig ett bad efter min träning.. Sen somnade jag i soffan iklädd handduk.. haha.. Måste ha varit en syn... Nu ikväll har vi varit i Kista och ätit god mat och varit på bio, Proposal! Skitbra film... Rolig... Samtidigt som den säger nåt... Jag blev lite tårögd där.. men den var jättebra!

Nu ska jag avsluta söndagen med lite pussar från den bäste och mys med mina tjejer och Himler...

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar