lördag, juli 11, 2009

Lite av en chock...

Jag är så glad över Himler.. Lizzie har nu börjat ta honom till sig... Men hon blir lite arg när han biter henne i svansen och rumpan... Men nu kan de tvätta varandra och pussa, till och med kramas...

Men fick en chock idag som slutade i tårar.... Vår digitalkamera har tydligen slutat att radera bilderna som man laddat upp... Jag fick en riktig chock den sekunden jag såg bilden... Bilden på mamma.. Daniel har varit snäll att ha tagit två kort på mamma, så att jag kan få det svart på vitt när jag orkar... Hur hon såg ut.. I kropp och utseende... Jag började tokböla... Och då såg jag inte mycket alls, men för mycket ändå... Himler låg på min arm så jag kunde inte springa iväg men Daniel fanns där.. Han smekte mig på kinden och tog mig i handen (Himler låg på Daniel med, kommer bild på det senare) så han kunde inte omfamna mig... Sen tog han kameran och raderade de korten... För säkerhets skull kommer han få ta in bilderna i datorn i alla fall, för att jag ska vara riktigt säker på att jag inte ska se bilderna... Jag är inte mogen... Inte ännu...

Det här har varit hårdare än jag väntat mig.. Men jag är så glad att Lizzie håller koll på mig, Daniel finns vid min sida och att jag har fått ta hem Himler... Himler tyrann, men ack så underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar