torsdag, juli 09, 2009

Underbar kväll!

Jag kom hem efter jobbet och kände mig lite låg.. Känns konstigt att begravningen är 4 veckor bort... Min mamma ska begravas! Jag är då 25 och har ingen mamma... Känns väldigt skumt!

Men Daniel kom med goda nyheter, han får börja jobba när sjukskrivningen tar slut, dvs 21 juli är han tillbaka på jobbet! Sååå underbart!

Mitt i alltihopa så frågade Daniel om vi inte skulle ta en bio för att få koppla bort lite.. Koppla bort allt som hänt senaste veckan! Jag blev sååå glad! Vi åkte till Kista, käkade gott och strosade runt i affärerna... Sen tog vi en fika och avslutade kvällen med Hangover! Baksmällan.. Så sjukt rolig!!! och bra! Den ska vi lätt köpa när den kommer ut på dvd...

En annan rolig sak mitt i all misär, i helgen ska vi åka och kolla på ny bil! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar