tisdag, april 29, 2008

Jag är ju bara för bra!

Har skrivit en 14 sidor lång rapport igår och idag... Det känns bra... En del var iof delar från tidigare, men 14 sidor blev den till slut.. Jag är nöjd... Hoppas Bjarne är det med! Och självklart "de tre R:en"...

Imorron åker jag till Leksand, men först jobba på shell... Undra vad jag behöver ha med mig... Jag vill ju hinna så mycket.. haha... Träningsskor, ballerinaskor och vanliga skor och så får jag välja kläder därefter, låter inte det som en bra packning? haha...

Ikväll kommer jonna... får se hur tjock hon blivit...

om 45 min är det dags för träning... Lite annorlunda träning idag, först satsdans och sen pilates...

Solen skiner och jag känner mig glad, det jag varit irriterad på de två senaste dagarna är som bortblåst...

på torsdag får jag mitt stipendium...

imorron åker jag! =)

1 kommentar:

  1. DU vet väl att dom sa att jag skulle få ta del av ditt stipendium? :P

    Saknar dig. Puss

    SvaraRadera