tisdag, april 08, 2008

Lizzie är på bättringsvägen...

Det är full fräs på lilltjejen.. Hon är lite ful för så fort hon upptäcker att man kollar på henne så haltar hon.. Sen när hon tror att man inte ser så gör det inge ont alls utan går jättebra att både busa med Tova, Shira och med laserstrålen.. haha.. Dessutom har hon börjat tjata om att komma in i klädkammaren igen och efter mat.. Haha.. Min lilla bustjej...

Träning nu ikväll.. Oj vad mör jag är.. I alla fall där bicepsen ska sitta! =) Ökade på lite styrka i både biceps och triceps.. STABILT säger jag.. 2 timmar träning är UNDERBART!
Träningsschemat denna vecka ser ut:
Onsdag: spinning 90 min
Torsdag: vilodag
Fredag: Bodypump 60 min
Lördag: PT-cirkel 60 min
Söndag: Spinning 60 min, Core 30 min

Skolan börjar ta fart, det börjar kännas roligt igen.. Tror det har att göra med att jag börjar längta efter den eventuella tyskakursen i höst... JAG LÄNGTAR!! =) Och projekten vi håller på med känns någorlunda bra de med! =)

Nu en dusch, sen en macka och sen sova... Upp tidigt imorron..

Just det.. Jag har stora skoproblem för morgondagen.. Det snöar ute.. Plaskigt och dant.. och jag har inga hela skor... Hmm, hur ska jag göra? Är plaskblöt om fötterna bara av att gå till bilen på parkeringen... Jag känner mig lite halvt som en fattiglapp som inte har råd att köpa skor.. haha...

En annan sak, deklarationen känns stabil.. Både min och Daniels är inskickade! =)

Puss på er, nu en dusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar