söndag, april 06, 2008

Min Lizzie.

Hon har fortfarande ont ont ont... Ligger och sover dagarna i ända, utom när hon prompt ska ut i fem min eller ska äta lite mat... Matte tycker synd om sin prinsessa! Om det inte blir bättre blir det till att ringa veterinären imorron. Fyra dagar har gått sen hon kom in med ett blödande bakben och än sätter hon inte ner foten... Jag är orolig... Lizzie har ont, det syns. Petar man på benet så morrar hon!

För tillfället är jag lite.. hmm.. sur/nerstämd/besviken.. You name It.... Inte kan jag säga nånting om det heller för då kommer det ta hus i helvete, och det orkar jag inte...

Körde spinning idag... Kul... Svettades som en gris... Dock tog jag i lite för mycket för mådde illa efter halva passet... Efter spinningen blev det 30 min core.. Så ska nog vara rätt nöjd med 90 min träning...

Bio igår... TREVLIGT.. såg Varg... Den var riktigt bra faktiskt.. Ska lätt köpa den när den kommer i butik.. Fick lite "flashbacks".... Det var lite Kent över Peter Stormare... Saknar honom fortfarande, fast det är 2.5 år sedan det hände... Många minnen har vi dock! Och tur är väl det...

Kanske en dusch kan göra mig gladare... Mindre nerstämd och besviken.. Värt ett försök i alla fall...

1 kommentar:

  1. Hej! Hur är det med Lizzie? Letade överallt på SF men inte hittade jag filmen du snackade om, vart ju lite nyfiken. Vem är du lite putt på nu? Kan då inte vara mig iaf :) Idag kom det tok mycket snö här... men nu är det regn och snön är borta

    SvaraRadera