fredag, april 18, 2008

mycket som snurrar..

Just nu känner jag mig ganska motiverad till pluggandet, men många tankar snurrar.... Har svårt att koncentrera mig... Men det kanske inte är så konstigt så länge man inte vet... Är ju några veckor kvar innan svaret kommer...

i helgen skulle jag träffat en kompis, men hon drar ut med husvagnen så det blev ju självklart inget... vad ska jag då hitta på? som det verkar, inget alls.. =( Men men... Daniel kommer ju bara 1. sova 2. hålla sig borta... Så honom lär jag ju inte se röken av... Tur att sats finns!

Jag saknar att jobba... Tycker inte om att inte ha nåt att göra på helgerna.. Visst, plugga, men träffa folk... Det saknar jag!

Många tankar går i banor... än har jag inget svar...

1 kommentar:

  1. vaffan är det där för jävla kommentar? hahaha..

    jag tycker du är duktig. Pussa

    SvaraRadera