onsdag, april 23, 2008

Torsdag torsdag torsdag

och solen skiner!!! =) Det är så skönt... Jag känner mig glad, det är första gången på evigheter, sist jag kände såhär var nog i Egypten...

Nästa år SKA jag och Daniel utomlands i minst två veckor! =) Jag blir 25 nästa sommar och han 30 nästa vinter så det tycker jag vi ska unna oss... Våra presenter till varandra..

Jag är fortfarande jätteglad över min lyckade kväll igår.. Först en jätterolig jobbdag på shell och sen två överraskningar när jag kom hem, 1. stipendium och 2. en utbetalning från eskilstunas elbolag.. Tjohoo! =)

Helg snart och då blir det först PENGAR!! =) och sen på lördag ska jag in till stan och plugga och på kvällen ska jag och Daniel göra nåt ihop. Det var längesen vi gjorde nåt tillsammans bara han och jag! Det längtar jag efter...

kram kram från en glad Maria! =)

1 kommentar: