tisdag, april 15, 2008

Börjar ledsna...

... på att jag är så kass... Men jag har lovat mig själv att jag SKA ta tag i det hela... man vill ju inte gå runt och känna sig dålig liksom...

Mycket som snurrar i huvudet just nu... Vet inte vad jag ska tycka och tänka, känna eller må... Hur ska man ta det hela om det är det värsta??? 4 veckor kvar innan besked...

Skolan har dock börjat tuffa igång rätt bra faktiskt, jag börjar nästan bli imponerad av mig själv... Ingen skola imorron dock och det är rätt skönt... Jag måste verkligen sova, pinsamt att nästan somna på lektionerna...

Jag har hittat två par skor jag vill ha, träningsskor och vanliga skor... Dock tror jag inte att Daniel gillar de vanliga.. Haha, lite hiphoppish och ghettostyle! I like! =) Nu måste jag bara skrapa ihop 1800 kr så jag kan köpa dem.. Hehe...

Tränat två timmar idag, känns bra... först pilates och sen pump, sååå trött i armarna just nu... Dags att kanske lassa på lite fler vikter snart! I like it more! =)

puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar