måndag, april 28, 2008

mmmysig lördag!

I lördags kväll fick vi vår "Maria+Danielkväll"... Vi åkte ner till kinarestaurangen och åt en tvårättersmiddag. Därefter åkte vi in till Kista för att gå på bio, Three Kings.... Innan bion tog vi ett varv inne i centrum.. Jag hittade en kjol jag fastnade för och köpte! Den är sååå söt! =) Såå fin! =) Jag blev så nöjd..

Annars har det bara varit plugg, har varit hemma hos Lisa både lördag och söndag.. Och kommit en bit på väg! Det var kul.. Och börjar släppa lite...

I veckan är det fullt upp... Ikväll är det träning, imorron skola och träning.. Sen kanske Tigern kommer på besök... Onsdag blir det till att jobba och därefter kommer Sara och hämtar mig... Då åker vi upp till Dalarna och Leksand! I like it! Då på kvällen hoppas jag på att få börja röja i förrådet.. På torsdagen ska jag till aspeboda och hämta ut stipendiet... =) Sen luncha med Börje och Birgitta... Det kanske jag inte ser lika fram emot, stipendiet lockar mera.. haha...
Efteråt blir det att åka hem och fortsätta röja och förhoppningsvis få ut det sista som ska slängas...
På fredag ska jag försöka åka till lager 157 och shoppa lite.. =) och helgen blir det Rättviks marknad.. Ska försöka bli klar med cadden... så kommer plocka med mig datamaran! =)

Nej nu är det måndag, dags att boka kvällens träningspass! =)

Jo förresten, i veckan kommer våra nya kontokort... Tjohoo..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar