söndag, augusti 24, 2008

Träningsvärk...

... och den är inte nådig! Såå skönt, men samtidigt plågsamt... Haha...

Tränade pump och core idag... Självklart tog jag mina "vanliga" vikter... Haha... Men kände mig stark, ungefär halva passet- sen var det bara kämpa.. för då var orken slut... haha... Sån är jag... Som tar ut mig fortast möjligast...

Vaknade upp nu på morronen och kunde knappt röra mig.. TRÄNINGSVÄRK! Tackar.. Jag älskar träningsvärk... haha... Jag kom knappt ur sängen... Drog mig lite längre än planerat så blev ingen frukost, däremot SPINNING! =) Tjohoo.. vilken ork jag inte hade... Där var det bara vilja.. Det gick bra så länge man inte skulle rusha ståendes.. hahaha... Då var benen som kokt spaghetti, var bara att sätta sig ner och köra.. och det gick mycket mycket bättre...

Imorron är det min första ridlektion på... evigheter... säkert en 10 år i alla fall... Lite nervös blev jag efter att Jenny berättat om sin lektion- jag är troligtvis i en svårare... Får se hur det går då! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar