fredag, augusti 22, 2008

Hemma igen...

Och det är inte bara vi... utan även min sko... =)

Jag och Daniel bestämde oss i förrgår att vi skulle åka raka spåret hem istället för att stanna och sova nånstans... Så Daniel körde självklart längst..


Det var först meningen att jag skulle köra hela Norgesträckan... Men efter 17 mil ville Daniel köra... och 35 mil senare lämnade han förarplatsen...


Vi åkte Trollstigen! Dit kommer vi åka fler ggr, när vi har bildat familj... För det var en riktig upplevelse.. Och då kommer vi stanna och sova i Geiranger, var ju sååå fint! Helt underbart... Lägger upp bilder på http://mabaja.bilddagboken.se för den som är intresserad... Det var så mysigt att åka där.. Smala serpentinvägar uppför berget! Sen ner och därefter upp för nästa berg...


Totalt åkte vi 145 mil i förrgår... Jo tack, det känns fortfarande i kroppen.. Åkte totalt 265 mil... Tur att forden är en sån pärla! Och att Daniel är min prins!

Vi kom hem igår, torsdag, kl 6 på morronen... Tova och Shira var glada över att vi kommit hem igen.. Men Lizzie, den damen har humör.. Hon var sur och grinig för att vi först försvinner och är borta en vecka och sen ska vi tro att hon vill träffa oss när vi kommer hem igen... Hmm, undra om hon är lik sin matte...

Däremot, igårkväll.. då vaktade hon matte... la sig på allt som jag ville röra, och skulle ligga mellan mig och datorn när jag satt där... Även nu vaktar hon... Står för tillfället till höger om datorn... Matte får inte försvinna, inte ens för att träna eller handla! Min lilla prinsessa! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar