fredag, augusti 15, 2008

Nyklippt!!!

Nu har jag klippt mig och jag är sjukt nöjd! Det är stora lockar, korkskruvar!! =) Det är så skönt... Det behövdes verkligen, många cm flög! =)

Annars då... Jo vi är i Leksand nu! =) Kom 01.43 inatt innanför pappas dörr... Så här har vi varit...
Och idag var det först klippning kl 10... Sandra är grym! I love her, höll jag på att säga! =) Efter det var det hem en sväng och därefter vidare upp till Siljan..

På Siljan träffade vi familjen Trollkrans, och nu har jag träffat lilltjejen.. Hon var inte lika skrynklig längre så nu kan jag ÄRLIGT säga att hon var toksöt! =) Jag förstår att det är stolta föräldrar till den lilla krabaten.. Efter ett tag kom Anna Ganters till Siljan så fikade hon med... Vi blev kvar där i två timmar nästan... Jag blev paff över att klockan var så mycket när vi rörde oss därifrån...

Efter Siljan tog jag och Anna en promenad.. Det var ju sååå längesen vi träffades, men det kändes som igår.. Inte alls som de tre åren som det faktiskt är!!! Såå underbart att träffas...

Och nu på kvällen åkte vi bort till Lager 157, shoppade loss... totalt... 3 kjolar, 6 linnen och lite annat... Det blev totalt drygt 2000... =)

Imorron drar vi norrut!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar