söndag, augusti 03, 2008

Massa kalas!

och det kom massa folk..

Vi gick upp tidigt jag och Daniel... Daniel drog iväg och slog lite golfbollar, jag började med att göra lite muffins... Sen när Daniel kom hem åkte vi ner och handlade det som behövdes... Även en sväng in på systemet... Daniel tog en back öl och så köpte vi två flaskor vin till Jenny som fyllde 25...

*Sen upp och försöka leta efter en iläggsskiva till vårt bord, fick med oss en men den var till Daniels föräldrars bord, inte vårt.. haha...

Vid 12 var det dags att hämta Tina... Därefter fixa i ordning allt... Fixa kladdkakan, lägga upp kakor, fixa tårtor, plocka fram servisen, fixa sittplatser och doningar...

Vid 14 kom det folk.. Folke var först, därefter kom alla på en gång.. Charlotte, Dennis, Fredrik, Cia, Hampus, Lukas, Paulina, Daniels föräldrar och Christoffer... Var jättetrevligt med så mycket folk.. Och Daniel servade, han diskade och fixade kaffe och annat.. Så duktig och så snällt gjort av min prins! =) Senare kom Lelle och Joyce, då trodde jag att alla som skulle komma hade kommit, men tji fick jag... Haha... Efter en stund plingade faster och Ulf på dörren.. Jag blev sååå förvånad! Och det var sååå roligt!!!

Fick massa fina blommor i present med... Lelles och Joyces bukett var helt underbar..

Kommer lägga ut lite bilder senare på mitt firande! =)

På kvällen åkte vi ner till Jenny och Andreas, men jag blev inte alltför långvarig, var sååå trött... Känns verkligen att jag jobbat 260 timmar i juli och 70 timmar denna vecka på 5 dagar...

Idag kommer Lotta och hennes grabbar hit på lite mer kalasande.. Hon ska få en present av mig för vi är borta när hon ska firas! Så får passa på nu...

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar