måndag, augusti 04, 2008

4 augusti = födelsedag

TACK ALLA SOM GRATULERAT MIG PÅ MIN 24-ÅRSDAG!!!

Vill först och främst tacka de som kom och firade mig i helgen.
Tack Tina, Folke, Fredrik, Cia, Hampus, Lukas, Paulina, Lelle, Joyce, Eva, Åke, Christoffer, Charlotte, Dennis, Lotta, Liam, Johan, Faster, och Ulf!

Sedan vill jag tacka Trulsa som kom och förgyllde några timmar idag på min födelsedag!

Tack Veve för gratulationerna i skolan!

Vill även tacka de som gratulerade mig i lördagskväll hemma hos Jenny och Andreas..
Tack Jenny, Andreas, Niklas och de jag glömt! =)

Därefter vill jag tacka alla för gratulations-smsen jag fått...
Tack Lisa, mamma, Mickis, Sara, Starken, pappa, Kicki, Grisen, Elin, Jonna med familj, Sandra, Evelina, Tess (grattis- du kom ihåg mig i år, ;) ), Lena och Mickis och slutligen Vera!

Tack mormor och Sydnes för gratulationskorten!

Tack Anna och Robin på msn!

Sedan var det bara Facebook kvar...
Tack 9322, Nettan i Leksand, Christine, Mia, Jenny, Petra, Johan, Susanne, Sussie, Pernilla, Martina, Linnéa, Linda, Katta, Emma och Ronnie...

Tack alla för en fantastisk helg!

1 kommentar:

  1. Ta inte illa upp maria, jag brukar inte ens komma ihåg min egen mammas födelsedag=P tur att jag kom ihåg iår iallafall. kramar!

    SvaraRadera