tisdag, augusti 26, 2008

Nytt matteresultat!

Och det saknas 1 poäng... Jag blev både besviken, ledsen men ändå glad över de andra delarna... Varför klarar jag inte matten... Mitt antal rätt är ändå inte alltför tokigt..
Första delen 11/12 rätt
Andra delen 10/12 rätt
Tredje 5/12 rätt
Godkänt var 6/12 på alla...
Tack för den passningen..

Men nu till det positiva... Jag ska få en komplettering.. Ska skynda mig till Västerås så fort jag kan för att få tag på min uppgift och examinatorns rum... Undra när han är där bara!


Igår var min första ridlektion på ca 10 år! Såååå roligt.. Och jag var sååå dålig.. haha.. Nej då... Men jag var grymt ringrostig! Jag fortsätter igen nästa vecka... Har idag varit och shoppat massa! Ridbyxor (de jag har hemma är inte ok, de slutar under armhålorna), hjälm (min som jag har var inte riktigt funkis- toppen saknades och tror inte den är så säker), handskar (jordens skavsår sen igår), sporrar, spö och det var nog allt... 1215 tror jag det gick på i alla fall! men jag kommer vara toksnygg nästa vecka.. Mina stövlar är ju dessutom i bra skick, kanske har använt de max tio ggr totalt!
Längtar redan till måndag och nästa lektion! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar