onsdag, augusti 13, 2008

Cykelskoproblem

Jo tack, det vet jag vad det betyder...

Vi skulle kliva av cyklarna för att stretcha... Trodde jag ja.. Försökte och försökte innan jag lossade skon från foten och klev ur den... Så där stod jag med en sko på mig och den andra på cykeln...

Efter passet frågade jag instruktören, Linda, om hjälp... Hon försökte... Thomas, en kille som ALLTID använder just den cykeln, försökte lossa den.. Jag går upp och frågar om Jocke kan hjälpa mig, han gör ett försök.. Sen kommer Malin... När det gått en halvtimme från när jag började så satt skon fortfarande på... Det gick ytterligare en kvart, sen kom Camilla ner... Även hon gjorde ett försök, men sa åt mig att åka hem så får Cattis eller Erika fixa det, de som vet hur cyklarna fungerar! Haha... Stackars alla som hjälpte mig!

Jo, vad var problemet? Clipset som sitter under har skruvat ur sig så det bara glider... skon flyttar på sig men clipset sitter kvar...

Om de inte visste vem jag var innan, vet de garanterat det nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar