lördag, juli 26, 2008

Sjukhusbesök...

Igår var jag och Daniel till Enköping och hälsade på Eva, Daniels mamma, på sjukhuset.. Hon har opererat knät och fått en ny knäskål. Hon såg väldigt fräsch ut, trots att de skurit av alla muskler och skruvat ihop dem igen.. Hon var dock lite blek, men kanske inte så konstigt när hon fått blodersättning och sånt...

Idag är det lördag.. Lizzie väckte mig 06.19... Jag ska nog strypa den katten.. Sen när man precis lagt sig till rätta igen efter att ha släppt ut henne så skulle hon in.. Är jag förvånad? Inte det minsta... Idag ska vi åka iväg och bada i Bro.. Jag och Daniel.. Är ju sånt fantastiskt väder..

Senare ikväll är det inte bestämt ännu vad vi ska göra, kanske bowling och käka ute.. Vi ska ju ha en Daniel och Maria-helg!


Nästa helg blir det lite kalas ändå, eller snarare kusinträff med tårta.. haha... Det ska bli trevligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar