onsdag, juli 23, 2008

lönespec...

Fick lönespecen idag.. Äntligen har jag fått löneförhöjning, får hoppas på att den blir kvar.. Tror dock att den fortfarande är för låg... Men men.. Smällar man får ta... Det jag blev riktigt irriterad på är att min OB var felaktig, hade inte fått nån OB från nationaldagen.. Snacka om att jag börjar bli less på Shell.. Vet inte om jag vill jobba där i höst eftersom det bara krånglar..

Annars då.. Dunderförkyld med täppt näsa och huvudvärk, och ett par ögon som irriterar... Kul att jobba inatt med det liksom... Har legat och läst halva dagen och ska precis öppna en ny bok.. Det börjar tryta på bokfronten, bara en kvar nu....

Var till Biltema igår och köpte två rattmuffar, en till skodis och en till forden...

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar