måndag, juli 14, 2008

Förra veckan är över!

Och jag är verkligen toksliten! 74 arbetstimmar fick jag ihop... Är nästan 2 heltider... Så nu är jag trött, huvudvärk, orkeslös, fundersam ja det mesta faktiskt...

Var ner till vettis idag, klippte stygn på Tuva, Åke och Evas katt, jag höll på att somna.. Men hon var jättesnäll! Och det är ju huvudsaken...

Imorron ska jag ringa och bråka med OK igen så de gör rätt den här gången.. Suck, alltid måste man fixa allting..

Börjar tappa hoppet om lägenheten vi vill ha, även om vi lämnat in alla papper... Nr fem är ganska långt ner på en lista... jag vill ju vara nr 1 så vi vet att vi får den.. Jag vill så gärna ha den...

Om två veckor ska jag äntligen få ha en personlig dag med Daniel.. Det har han lovat.. och det tackar jag honom för! =)

Pengarna är slut för denna månad och självklart är det evigheter innan lönen kommer.. Tack för den liksom! Men men, sånt man får ta ibland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar