söndag, juli 20, 2008

20 juli

Idag är det 20 juli... Och just idag har Daniel och jag varit tillsammans i 2 år och 10 månader och just idag är det 15 dagar till min födelsedag...

Apropå födelsedag.. Det blir INGET firande... Ingen kan eller (och) vill... Och göra något till mig själv tänker jag då inte göra, om det inte kommer nå folk... Hur kul är det att sitta med tårta och grejer och sen få äta upp den själv? Men men, så är det.. Nästa år blir jag 25.. och då lär det inte bli nåt då heller... Jag känner mina så kallade vänner... och mig själv.. Men hallå, jag firade ju faktiskt min 20årsdag ordentligt, så varför fira nu?

Jobb inatt igen då! Nu är det dock bara 6 nätter kvar.. Sååå skönt.. Och imorron är det Viksjö igen... Det ska bli kul!

1 kommentar:

  1. Jag vill men kan inte ju! Du får göra folk sterila på nått sätt så blir det dunder fest nästa år! Love you. Puss

    SvaraRadera