fredag, juli 11, 2008

Ny kamera..

Mitt i allt jobbigt plingade det till ett sms i min mobil för att tala om att vi hade ett paket att hämta ut på posten... Tjohoo, nya kameran! =)

Vi hämtade den igår och vi är störtnöjda trots att vi inte tagit ett kort med den ännu,.. Haha... Men det är mest för att jag har använt en sån förut... Hihi... Fast nu behöver ju inte Daniel tappa den i ölen det första han gör.. haha...

Vi lämnade dessutom tillbaka Daniels mammas kamera... Tack för lånet och hoppas ni har det bra i Trondheim! Och i Junsele om ni kommer dit.. =)

Ledig idag!! Så skönt, har bara sovit 12 timmar inatt och 8 igår på dagen.. Jag tror jag var lite trött! =)

1 kommentar:

  1. Jag har varit i Junsele :) Och i Ramsele med :P

    Vet du frästen, det kostade bara 200 kronor att åka. Tågkiosken var öppen så jag hann köpa en biljett. Och fy fan vad kul det var att komma hem.. tog ett tag innan han förstod det.. eller ja 5 minuter innan han var naken och i duschen med mig :D

    TACK för lånet!! Kollade med banken nyss, öppet på Måndag så då kan jag springa in dit och fixa tillbaka dom! PUSSPUSSPUSS

    SvaraRadera