tisdag, maj 06, 2008

Trasiga katter..

Det är ju tur att flickorna är försäkrade så som de härjar... =)



Igår kom Lizzie hem.. Daniel hittade massa blod på väggarna, sen en haltande Lizzie... Hon har tappat tassen, som jag säger... Mer realistiskt så är hela klon borta, och all päls som ska sitta runt klon + lite av trampdynan... Men inget man behöver åka till veterinären för...


Tova kom hem idag, med jordens jack i örat... Ser ut typ som att hon haft ett hål i örat som slitits loss...



Vad pysslar våra flickor med ute??

Sen har vi vår krigare, Shira... Fast hon samlar bara på fästingar.. Idag har jag sprutat på henne frontline, såna där droppar som ska hålla fästingar borta... Hoppas på att de funkar...



Mina underbara och speciella flickor..


Sen har vi Daniel med, alla måste ju nämnas.. Han har ju konstant problem med sina ljumskar, men jag tycker han är bästa bästa och helt underbar och fantastisk! Han är ju min! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar