måndag, maj 26, 2008

Åååh vilken pärla!

Jag hittade världens vackraste klänning!!! Och den är min... Min min min!!! =) En rosa klänning från MQ för 599 kr... Sen en jacka för 200 kr på Lindex... Jag kommer bli såå snygg... Och sen skorna till... åååh jag bara längtar till jag får dra på mig allt.. =)

Självklart så blev bilen dyrare än vi trodde... 10040 kr slutade kalaset på... De pengarna hade jag verkligen behövt lägga på annat... Juni månad blir fattig... vi har 300 kr kvar på lönen, då är inte maten betald eller bensin... Alltid ska det vara nånting...

PM:et är inlämnat... Hoppas verkligen på att det blir bra kritik...

Köket är i bra skick igen... Mycket blev förstört men nu funkar allt igen...

När ska jag och Daniel få känna flyt? Vi saknar verkligen flyt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar