torsdag, maj 08, 2008

Grupparbete..

Var i Västerås på MDH och hade grupparbete med min projektledningsgrupp... När jag gick därifrån var jag så arg så jag kokade... Nog för att det kan skapas konflikter i ett grupparbete, men nån jävla Hitler vill jag inte vara med om... Ska hon fortsätta som hon gjorde igår tänker då inte jag skriva nån slutrapport med gruppen utan göra en egen. Det positiva är att de andra i gruppen känner som mig, dvs vi vill inte ha nån Hitler i gruppen...
Bara för att man är gruppledare ska man inte skrika åt en att "det är jag som bestämmer".. HALLÅ? Grupparbete, projektarbete- vad handlar det om? Jo arbeta i grupp... Vilket hon inte gör... Hon har 5 på varje prov, men hon ska banne mig ha U på grupparbete...
Och såga mig vid fotknölarna om att jag är dum i huvudet- det accepterar jag bara inte... Jag är inte dum i huvudet, jag är lite långsam när det gäller att lära mig matten.. Punkt slut...

Nu ska jag vara barnslig, men den här personen bör LÄRA SIG SVENSKA, så man förstår vad hon säger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar