onsdag, maj 21, 2008

Bilar- Människans VÄRSTA fiende..

Fick en riktig kalldusch idag på verkstaden... Föranalysen gick inte som jag hade hoppats...

Lambdasonderna är slut... I värsta fall så blir vi 10 000 kr fattigare... I bästa fall går det på 6000 kr på måndag... Jag hoppas på den mindre summan...

Jag tror det är nån som står och vakar över mig och Daniel... Så fort vi ser ett ljus så "händer" det nånting så att det blir jobbigt igen..

Jag och Daniel skulle behöva någonting positivt som händer! Någonting som gynnar oss... få lite flyt...

Vi kanske inte ska vara tillsammans helt enkelt och vi fortsätter att trotsa och håller ihop!


Förresten.. Lizzie är verkligen en "skunkunk-katt"... Hon duschade i fredags... Igår gick det inte att vistas i samma rum som henne så hon åkte rätt in i duschen... Idag luktar hon illa igen... Jag undrar var hon håller hus när hon är ute! =)

1 kommentar:

  1. Fan du är med på Youtube - http://www.youtube.com/watch?v=inEK5SRKK4s - efter: 0,35 såg jag ett kännt ansikte :P

    SvaraRadera