onsdag, maj 28, 2008

Promenad!

Igår var jag och Lizzie ute i skogen på promenad... Hon är så söt min Lizzie.. Jag gick före och efter kom min lilla tjej.. Var väl i skogen i 15-20 min.. När vi kom tillbaka till baksidan så mötte Shira oss.. Vi gick till framsidan en sväng och där satt fegsnöret Tova.. Efter en stund gick jag, Lizzie och Shira tillbaka i skogen... Vi traskade upp i skogen- jag först, sen Shira och sist Lizzie... Tänkte ta en annan väg tillbaka, men.... Flickorna såg två stooooora (egentligen pyttesmå) hundar och de drog som en avlöning.. haha... Jag gick efter dem för att se var de tog vägen.. Halvvägs hem satt Shira på stigen och väntade på Matte... Söt hon är.. Så vi tog sällskap hem... Nere på gården sen gick hon in i buskarna... Efter ett tag gick jag upp till lägenheten och vem ligger inte där om inte Lizzie! =)

Mina prinsessor.. Kanske blir fler promenader i helgen.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar