torsdag, januari 31, 2008

Rockar gränsvärden!

Det gav resultat att sitta och traggla gränsvärde i 3.5 timmar med Lisa på telefon. Idag på lektionen rockade jag gränsvärden! Jag var ju klockren! Matten blev genast mycket roligare! =)

Sen var det dags för mekanik... Den gick inte lika bra som matten, men jag ska försöka sätta mig ner imorron! Är ju hemma..

Nu ikväll fick jag ett oväntat samtal, Börje Sydne ringde. Det var jättekul! Det är inte ofta man pratar med varandra.. Vad kan det bli, totalt 2 samtal per år eller nåt liknande och oftast är det Birgitta man pratar med...

Imorgonkväll blir det Bodypump. Det längtar jag efter- ÄVEN fast jag inte har några muskler kvar... Men de kommer tillbaka, JAG VET DET!

Jag känner mig bättre till mods! Jag gör faktiskt det, även om jag kanske inte mår tiptop i mig själv.. Men jag ger inte upp och jag vägrar nå botten! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar