fredag, januari 11, 2008

Nytt år - Nya möjligheter

Ja självklart är man en optimist, att detta år ska bli bättre än det förra... Tyvärr började det inte lika glatt... KAOS kallas det för och STORA ekonomiska problem... Vem har sagt att det ska vara enkelt att leva? Men som den optimist jag är så lever jag under mottot "allt löser sig, bara man kämpar och inte ger upp"...

Skolan har inte riktigt dragit igång än, tenta i onsdags och den kunde ju ha varit roligare om man tänker tillbaka på resan och restiden... 3.5 timmars väntande på tåghelvetet... Höll på att missa tentan bara pga tågets kraftiga försening...

Sitter och laddar inför matteduggan på tisdag, är redan lite nervös men den här gången SKA jag klara det här... JAG SKA JAG SKA JAG SKA JAG SKA...

Har lite nyårslöften med.. Två publika- Inte äta godis och Max en dag gottigott-frossa! Sen har jag några som jag inte talar om högt, mer mål än löften...

21 januari drar skolan igång igen... Som sagt Nytt år Nya möjligheter.. och ska kämpa för ett bättre 2008, även om 2007 var väldigt bra! =) Men mycket vill ha mer...

Gott nytt år till er från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar