onsdag, januari 30, 2008

Matten..

även denna kurs är jobbig i matten.. Men som tur är så har jag LISA! Mitt matteproffs! Hon hjälpte mig i 3.5 timmar över telefon och försökte hjälpa mig med mina uppgifter.. Är inte det snällt? Om inte det är en vän så vet inte jag!
Imorron är det lektion igen... Ska dock ta det lugnt på kvällen, känner att jag behöver det.. sen på fredag hade jag tänkt försöka mig på mekaniken och statiken.. Har halkat efter där, men känner att jag verkligen måste koncentrera mig på matten.. MYCKET hänger på den... Men fredag ska jag koncentrera mig på mekaniken som sagt, så kanske det trillar ner nån pollett och jag får en "aha-upplevelse"...

Måste skryta lite.. körde spinning igår och bodypump i morse... Skäms lite med vikterna på bodypumpen men de ska jobbas upp.. På fredag blir det bodypump igen och söndag spinning! =)

Puss på er och en stoooor ELOGE till LISA ERIKSSON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar