tisdag, januari 29, 2008

Back to Reality

Så var man tillbaka i det jobbiga.. Har försökt ignorera det, men nu kom det tillbaka! =( Sånt är jobbigt, när ska det kännas lättare? När ska det hela gå ihop? När ska man se ett ljus i tunneln...
Ont i två tänder har jag med, eller det kanske är ilningar jag har! Jag vet inte riktigt, haha! =)

Ikväll blir det i alla fall spinning, roligt roligt! =) Imorron hoppas jag på att det blir bodypump. Måste få låna bilen bara av Daniels mamma... Eftersom jag inte har nån cykel med rätt antal ventiler- dvs punka!

Har haft massa träningsvärk sen i lördags och det blev värre till söndagen.. Igår hade jag bara ont i armen, vilket jag fortfarande har. Hoppas på att det är träningsvärk och inte nå annat, gör bara väldigt ont! Men det hindrar inte mig från att träna! =) Svetten ska rinna! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar