måndag, januari 21, 2008

Jä*la idioter

Jag och Daniel åkte till Eskilstuna för att lämna alla mina grejer!

Vi kommer dit och upptäcker att det inte går att tända lyset... IRRITERANDE.. Men det var inte allt...
Vi försöker tända andra lampor- går inte.. Daniel öppnar kylen- SVART- och det STINKER! Då har vi ingen el!!! Tror du jag blev nå förbannad... Vi bytte alla proppar för att se att det inte var de det var fel på... Fortfarande svart...
Det var bara att slänga allt som fanns i kylen, så bar vi ut lådorna som tillhör frysen.. Satan vad det luktade.. Var bara att åka hem till Bålsta igen...

Idag åkte jag tillbaka för att hämta ena kursboken och numret till elbolaget... Inge fel hos elbolaget.. Jag ringde till fastighetsskötaren...

Nu i eftermiddags fick jag reda på att nån IDIOT hade varit ner i källaren och tagit ur proppen från min lägenhet... Jag blir så irriterad..

Tänk dig själv, jag kan ha varit utan el i en månad... och det stinker som att det varit så med...

Så nu blir jag i Bålsta resten av veckan och får pendla för har ingen mat eftersom allt är förstört och har inga pengar att handla mat för så Daniel är så snäll och betalar mina resor! Så nu får lägenheten stå och lufta till måndag...

Ibland vill man bara drämma till nån hårt och länge! Skulle gärna vilja veta vem den idioten var som snott min propp och låtit mig bli av med ALLT jag hade i frys och kyl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar