söndag, januari 27, 2008

Så var det söndag igen..

I fredags var jag barnvakt till lilla Lisa, finns det en ettrigare och krävande hund som henne? Vi hade i alla fall väldigt trevligt ihop.. Var ut på långpromenad, två timmar, gick till sats och fixa träningskort och sen ner till centrum för att betala kåravgiften! =)
På kvällen var jag iväg och tränade första pump-passet på lääänge, september för att vara exakt... Oj vad musklerna var förtvinade.. Redan efter första övningen efter uppvärmningen så skakade benen! =) Vadå mjölksyra?
Igår, lördag, var jag iväg och powerwalkade på löpbandet i 20 min, stepmaskinen 13 min (fick ingen luft och hade glömt bricanylen- attans) och 20 på cykeln.. Blev inget långt pass iom att jag hade svårt att andas, men man ska ju inte börja för hårt heller säger de som kan! =) Sen idag var det först 60 min spinning och därefter 30 min core... Även denna gång skakade benen på mig.. Skönt det.. Nu ikväll däremot är det mest en plåga.. Har sån träningsvärk!! =) Men det är bara ett tecken på att det saknats träning för länge nu...
Så nästa veckas pass blir följande:

Tisdag: spinning 60 min
Onsdag: Bodypump 60 min
Fredag: Bodypump 60 min
Söndag: Spinning 60 min

Det ska bli kul! Och visst är 4 träningspass en lugn vecka, mjukstart kallar jag det för!

Har plattat håret för första gången sen jag klippte mig, och som vanligt så måste jag jämna till.. Kan ingen frisör lära sig att klippa ett lockigt hår? Man kanske helt enkelt ska lära sig att klippa sig själv... För nån gång hoppas man ju att få slippa klippa sig själv efteråt... I alla fall ska håret sparas ut igen, vill ha 10-15 cm längre... =) Och det uppklippta ska bli längre hade jag tänkt mig själv..

Annars så är det söndagskänslor som vanligt, VILL INTE åka till Eskilstuna.. Ska läsa de två återstående kapitlena i kalkylboken... Jag känner verkligen ångest över lägenheten där borta, tur är att om två månader slipper jag den och denna vecka ska jag bara sova där en natt, dvs imorron och därav att jag inte mår så bra just nu...

Får se vad som händer framöver, skulle önska en förändring! Skulle önska en förändring av en viss person med...

Nu blir det film! Ha det så bra där ute!
Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar