fredag, februari 01, 2008

STÄDFREDAG...

Har väntat nu på att Daniel ska ta tag i städningen, ville se hur lång tid det skulle gå... Idag orkade jag inte längre (jag städade i fredags).... Så jag drog igång... Men nu måste jag ta ett litet break... har nyst och fick svårt att andas efter allt damm... Så jag har tagit bricanyl och nu går pulsen i 180 (får jämt så när jag tar bricanylen)... Så måste vänta till det lugnar ner sig...
Men det blir i alla fall rent! Varför ska det vara så svårt för vissa att städa och hålla ordning? Har tröttnat nu efter en månad och inte få nån hjälp alls, eller jo en och annan diskning har jag fått hjälp med men inte städningen!

Efterlyser den gamla Daniel som jämt höll ordning och rent i kring sig!

Det jobbiga är att det blir så dammigt och skitigt direkt... Men det kanske beror på att vi bor trångt och även har tre katter... Jag vet inte! Men i Eskilstuna drar jag dammsugaren en gång i månaden....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar