måndag, februari 11, 2008

Tack Trulsis!

På spinningen i lördags hörde jag en låt som jag "bara måste ha"... Jag visste hur refrängen gick, men inge mera... Letade lite på youtube om jag kunde hitta den, men icke! Till slut kom jag på "Trulsa vet"... Så jag skickade till henne och frågade.. Hon fastnade på en liten bit och nynnade på.. Snart därefter skickade hon över en låt.. Det var tyvärr fel.. Men lite snack så kom vi på att vi i alla fall tänkte på samma låt.. Hon ringde sitt överhuvud och sen kom det en låt.. och det var RÄTT!!! Jag älskar henne för det! =) Puss på dig tjejen..

Annars är det rätt mörkt för tillfället, men eftersom jag bara får massa negativ skit tillbaka tänker jag inte dra upp det för någon. Om det är nån som kallar sig för min vän och vill höra UTAN ATT KRITISERA hur jag känner mig är du välkommen. Annars- skit i det och acceptera att jag inte är tiptop just nu!

Grynet sa en gång: TA INGEN SKIT! Jag brukar försöka leva efter det, men nu suger jag åt mig så fort folk kritiserar mig...

Men i veckan blir det träning...
Tisdag: 55 min Bodypump
Onsdag 90 min Spinning
Fredag: 55 min Bodypump
Lördag: 55 min Spinning
Söndag: 55 min Spinning

Ingen kan kalla mig för lat i alla fall!

Älskar dig Daniel! Varken du eller jag är tiptop just nu men tillsammans är vi starka! Puss på dig min älskade vän och pojkvän! Du förstår inte hur glad jag är över att du är min!

1 kommentar:

  1. Love you to my darling.

    Jag kunde inte säga det bättre än vad Grynet säger: Ta ingen skit - se allt på den ljusa sidan..

    Funkar det inte så ta en annan väg! Hittar du ingen väg, eftersom det finns många.. så ta flyget? Kanske lite dyrare och men mindre riskfyllt.. men kraschar du så är det ganska slut. But I will be there to fånga dig! Puss

    SvaraRadera