torsdag, februari 28, 2008

Ja, så skriver även jag detta...

"undersökning från mobilen".. Hehe...

LÄS NOGA NU.. ;)

Har du kysst nummer 7?
Nej Charlotte har jag inte kysst.. Vi har däremot jobbat ihop på Illy, Arlanda.. =)

Brukar du hänga med nummer 19?
HAHAHA. Hasse, kusin Hasse.. Nej vi brukar inte hänga, vi ses väl 2 ggr per år kanske, midsommar och om nån fyller år.. haha
Gillar du nummer 26?
Klart jag gillar Kicki! Synd bara att hon övergett mig här i Bålsta..

Är nummer 15 din bästis?
Folke är min farbror så nej ingen bästis.. haha

Är nr 11 en sötnos?
Emma, min chef? Nja.. Hon är min chef och störtskön.. men sötnos? Nej det är bara katterna och Daniel..

Älskar du nr 10?
Klart jag gör, är ju lillasyster Elin ju

Är nr 20 bra?
Hellner är lite udda, men kul på sitt sätt.. Vi hade kul på slutet i lumpen i alla fall! Och är en av de få som jag fortfarande har kontakt med..

Har du träffat nr 9 i veckan?
Daniel! JAAA Det har jag... Min prins!

Har nr 16 gått i samma klass som du?
Har inte gått i samma klass med Fredde, däremot träffades vi på internet och blev kompisar! Kommer inte glömma åkturen i den rosa Toyota Yarisen.. haha

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
Lisa har en speciell relation.. Förhållande eller inte, men hon har sin Micke...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar