onsdag, februari 20, 2008

Var ett tag sen nu...

Har varit mycket nu...

I fredags åkte jag och Sara till Leksand på snabbvisit.. Var jättekul... Kom upp vid 15.. Då åkte vi direkt till Lena och lånade batteriladdare till telefonen... Sen hem och käka pannkakor! Mums! =)
Senare blev det fisk och potatis till middag... Efter det hockey.. Knatade upp och då var det vinter.. Snö och kallt.. Hemma i Bålsta vet man inte vad snö är! =) Väl på hockeyn träffade man på lite folk man i vanliga fall inte träffar.. Såna man inte träffat sen jag flyttade ner till Väsby från Falun (flyttade juli 05)... Fick lite gliringar och annat, men det är sånt man får ta... Och nej jag är inte på smällen, bara smällfet!
Efter hockeyn åkte vi till Jonna och tog en kvällsmacka och te! GOTT och trevligt var det... Önskar man kunnat umgås lite längre...
Kom hem 3 på natten, då var det bara att slänga sig i säng och som vanligt kunde jag inte sova... Somnade väl 4-4.30..

7.45 på lördagmorgonen ringde telefonen... Snoosade ett tag, men sen var det bara att gå upp och åka iväg till sats... Träna spinning... Sen hem.. skulle ha pluggat men som vanligt fattar jag ingenting... Så tog en promenad med Kicki istället, och sen blev det en dusch och åka och jobba... Stängde (inte roligaste passet kanske)... Så kom hem sent.. Gick och la mig ganska tidigt för på söndagen ringde kl 8.45 för träning kl 10... Åkte och tränade och sen hem duscha och direkt till jobbet... På kvällen kollade jag lite film, Wallander på fyran...

Igår var vi på hockey jag och Daniel.. Det var kul! Vi var först in på en affär som köpte in guld så nu har vi lite pengar.. Men ska troligen köpa tillbaka armbandet när pengarna kommer! Är inte riktigt bestämt ännu... Men skulle kanske vara skönt för Daniel eftersom han fått det som gåva...
Hockeyn var spännande... Djurgården vann till slut med 3-1 och klättrade en placering i tabellen, nu ligger de femma om jag inte minns fel.. Sprang på Patrik där med, jättekul.. Sist vi sågs var i Gävle.. Haha.. Nästa gång blir kanske i Norrköping, vem vet?! =)

Idag blir det jobb ikväll, måste plugga under dagen men jag vet inte hur jag ska göra så lär nog inte bli så mycket, förstår ändå inget! Får hjälp av Lisa i helgen så det känns bra! =) TACK TACK gumman...

Och jo, börjar fundra på om man ska prova vv... Än är inget bestämt mer än att jag inte mår nå vidare i mig själv, men fråga inte om varför för jag orkar inte försvara mina känslor...

Av allt att döma, så önskar jag mig två saker.. En sak som Daniel sa igår och det andra är LEDIGHET!

JA ja, lite blev det i alla fall...

1 kommentar: