tisdag, februari 12, 2008

Lite gladare..

Snacka om att mitt humör går i berg och dalar!
Jag tycker inte om som jag har det, jag ska väl inte klaga iom att jag tränar och har min prins Daniel... Men allt handlar inte om det.. Finns även nåt om psykiskt välmående, vilket inte är så välmående just nu. Men det blir bättre. Efter regn kommer sol heter det och det tror jag på!
Och jag ska nog ta flyget som Trulsa tipsade om! Känns skönt att du tar emot mig om jag kraschar... Som sagt, jag ska inte klaga, men alla mår sämre ibland..
I april när matten är över så kommer det nog kännas lite bättre, då blir det nog inte lika tungt i ämnena.. Hade önskat att man läst en kurs i taget för tillfället! =) Men nu är det som det är, och jag gör mitt bästa även om det inte alltid går så bra! Men man ska inte ge upp!

Well Carry on !! Snacka om att det rockar! Puss på er
och tack Trulsa för dina fina ord! ---> http://nogg.se/kallakallacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar