söndag, juni 09, 2013

Helgen i bilder!

Helgen är nu över och jag längtar redan till nästa, även om vi inte har några planer men med lite hjälp med barnen och lite tid för mig själv att slappa i två min! 

Älskar mina flickor över allt annat men kroppen orkar inte! 


Mys i soffan till Disney Junior! Syskonmys är ju det bästa! 


Willemo slappade lite på egen hand när syrran var på gymnastik med pappa. 


Igår, lördag bjöds det på sommarvärme med underbar sol. Det firades med grillpremiär och Wilda bestämde att flickorna skulle äta vid sina möbler och inte med oss andra! 


Vi var iväg till Insjön och lyssnade på Stiko Per Larsson! Skön "bilmusik" alt slapparmusik. 



Mys i insjön med världens bästa Wilda! 


Magen i v 38+3! Snart utdrivning och därefter socker- och vetefritt för att sen gå över till viktväktarna. Vill så gärna känna mig vacker och inte skämmas över det jag ser i spegeln varje dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar