torsdag, juni 13, 2013

Bm-besök 39+1

Sista inbokade besöket hos bm idag. Jag och mina wilddjur gick dit och de skötte sig galant! Så duktiga som de var trodde jag inte att de skulle vara! Älskade ungar. 

Magen följde sin nya kurva, vilket mått det var sa hon aldrig men strax över standardkurvan. 

Bt på 120/75 är inte heller att klaga på och hjärtljud på 147... 

Huvudet låg låååångt ner, så långt att hon inte kunde känna det riktigt! 

Så nu är det bara den långa väntan kvar. Kommer bebisen denna vecka? Kommer bebisen nästa vecka eller kommer h*n veckan efter det? Vad tror du? 

Jag är bara glad om den missar 3 juli! 

2 kommentarer:

  1. Jag gissar på 19e / 22, spännande! :) och jag tror på en pojke denna gång. Vet ni vad det blir med håller det hemligt eller blir det en överraskning? :)

    Lycka till nu! Och försök att njuta av din fina mage de sista dagarna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har inte kollat vad vi väntar så blir en överraskning, meSt spännande så. :)

      Radera