söndag, juni 30, 2013

Baby blues

Det är första gången jag känner av baby blues. 

Känner mig så förbannat värdelös och som att jag ångrar att vi skulle bli en trebarnsfamilj! Men samtidigt ångrar jag inte min fina underbara Wendela! Jag vet att det brukar komma vid 3-4 dagar, när mjölken rinner till. 

Jag vill bara gråta men istället vänder jag det till ilska! Och skäller! Och jag vet att det är fel! 

Tjejerna har sin omställning så är inte konstigt att de också är instabila i humöret. 

Jag vet att det bara kommer bli bättre, att vi snart kommer vara glada igen och inte känna mig lika värdelös! 

Mina flickor är det finaste jag har! Det bästa jag har! Min man kommer på en trygg fjärdeplats! 

1 kommentar:

  1. Vet precis hur det ät med baby blues, har varit med om det efter båda barnen. Skitjobbigt när man är mitt i det, men det går över!! Ge det lite tid och var inte för hård mot dig själv!

    SvaraRadera