torsdag, april 05, 2012

Piss!

Ja det är kort sagt så jag känner! Den här veckan har varit riktigt jobbig! En pissvecka i hur jag mår, men en kanonvecka med mina små!

Jag har svårt att släppa det jag fick höra förra helgen. Jag har ju fått en ursäkt men har svårt att släppa det ändå. Det var verkligen som att någon slog undan mina fötter för mig.

Jag är ledsen, jag mår dåligt, jag är förbannad men... Jag lägger locket på! Som alltid!

Idag hade jag tänkt njuta av solen med mina flickor eftersom det ska bli snö och grejer imorgon! Men... Wilda var sliten- riktigt sliten. Hon somnade redan 9.30 och sen sov hon... Till kl 13! Så då blev det blöjbyte och försök till lunchkäk. Men hon äter ju fortfarande inte så blev lek vid matbordet med maten.

Vid 14.30 kom vi ut. Mååånga timmar senare än jag planerat! :) gick först ner till farfar och sen till lekparken för att avsluta vid hästarna. Ardennern kommer så fort han hör Wilda. Varför har hon fastnat för största och tyngsta hästen? Ja det är frågan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar