tisdag, april 03, 2012

Älskade katter!

Jag har under en tid irriterat mig på katterna. De piper och skriker och jag blir irriterad.

Jag blir på dåligt humör och sen får jag dåligt samvete! Jag har ju inte all den tid de vande sig vid innan stora W!

Det har tom gått så långt att jag funderat på att försöka hitta nån som kan ta dem. Men vem vill ha 4 katter i åldrarna 3-7 år?

Innerst inne vill jag inte lämna ifrån dem eftersom de är mig så kära! Pratade med Daniel om det idag och han tror att det blir bättre nu när vi går mot sommaren och de kan vara ute igen!

Mina älskade katter! Shira, Lizzie, Tova och Himler!

1 kommentar:

  1. Du kan ju vänta tills efter sommaren och känner du fortfarande att du inte orkar så kan nog vi försöka lösa så att dom fortfarande stannar inom familjen om du känner att du inte vill göra dig av med dem men ändå inte har ork att ta hand om dom. Jag skulle lätt ställa upp med att hjälpa dig med ett par iaf :)

    SvaraRadera