torsdag, februari 09, 2012

Viva la diva!

och översittarfasoner!

Tänk vad man ska få höra innan öronen trillar av! Jag är en diva med översittarfasoner... för att vi valt att köpa en Bugaboo Donkey! Hmm, tänk att en dyr barnvagn kan medföra såna saker- att man blir automatiskt diva! Det ska jag ta med mig nästa gång!

Tänk om samma person fått reda på att vi beställt en säng för 24000 kr. Då lär väl öronen trilla av! haha.

Jag har en annan syn på saken. Jag köper hellre en dyr barnvagn som får plats i bilen än en billigare vagn och så måste vi köpa ny bil istället. Hur hade du resonerat?

Vi var ju faktiskt och kollade på barnvagnar... Och vi har tittat på MÅNGA vagnar! Har ju även försökt få in en vagn i bilen och ja de får ju plats- men om man ska åka bort och ha packning, var ska vi då förvara packningen?

Jo var en till divafason- vi har resesäng till Wilda.

Ja du, tänk vad man ska få höra innan öronen trillar av!

1 kommentar:

  1. men seriöst, har ni verkligen en resesäng till eran dotter ifall ni ska bort?! ni borde skämmas ;)
    herregud.. vad är det för fel på folk?

    det är väl helt normalt att man vill ha det som känns bäst/smidigast.. eller? människor kan verkligen vara p-u-c-k-o-n.

    ha en toppendag. och hoppas din lille snart vill titta ut! (:
    mvh emma

    SvaraRadera